lørdag den 20. oktober 2012

Puha - taber helt pusten

Det er vidst godt jeg snart skal begynde på arbejde igen. Får alt for mange gode ideer til kreative projekter, der skal laves når jeg går herhjemme.
Min "to-do" liste bliver længere og længere for hver dag der går og følger slet ikke trit med det der faktisk bliver lavet - og det er bestemt ikke fordi jeg ikke arbejder på mine projekter. Der bliver gået flittigt til den så snart baby sover.
To veninder barsler snart og synes de skulle have lidt hjemmegjort også. Derudover er mit håndquiltede tæppe stortset færdigt, mangler kantebånd (hvis jeg nogensinde får det gjort), måske jeg bare skal sige, at det er pænt som det er.
Et stort hækleprojekt nærmer sig sin afslutning, i hvert fald tættere på at være slut en lige startet.






To nederste billeder er sneak-a-peak til igangværende kreaprojekt. Håber at blive færdig snarest :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar